Traffic management Hydromar 2016

 

Hydromar Marine Equipment bv levert premium hydraulische oplossingen voor superjachten. Voor Hydromar verzorgde JAM marketing in 2016 het traffic management en de uitvoerende taken van onder andere de website, social media, persaandacht en e-mailings naar het relatiebestand. De website is geheel vernieuwd en gevuld met nieuwe content. Daarnaast is het mailen met MailChimp in gang gezet.

De communicatie uitingen van 2016 hebben zich geconcentreerd rondom de Monaco Yacht Show, de Mets Trade Show en nieuwe en opgeleverde projecten. Voor de website heeft JAM marketing de projectbegeleiding gedaan, alle content in de website geplaatst en het live gaan begeleid. In 2017 mag JAM marketing een communicatieplan verzorgen en het contentplan ten behoeve van online communicatie voortzetten en uitdiepen. Ook de projectbegeleiding en trafic werkzaamheden die daaruit voortkomen mag ik uitvoeren.

 www.hydromar.nl

Ingezette middelen
Website, social media kanalen, e-mailing

 

Werkzaamheden

  • Projectbegeleiding
  • Traffic management
  • Copywriting e-mailings en persberichten
JAM_Hydromar-Monaco_2016
JAM_Hydromar_Monaco_2016
JAM_Hydromar_Mets_2016