Conceptontwikkeling voor financieel adviseurs


Financieel advies is vooral mensenwerk

Weening Adviesgroep vindt dat elk mens en bedrijf een goed advies over verzekeringen en andere financiële zaken moet krijgen. Daarom stelt Weening Adviesgroep zich ten doel gebeurtenissen in het leven goed te verzekeren. Dit is voor iedereen persoonlijk en dus maatwerk. Om deze propositie kenbaar te maken bij de doelgroep, ontwikkelde Jam marketing i.s.m. Solana en de klant ordners, snelhechters, tabbladen, informatieleaflets, bedankkaarten en een website. Bij het ontwikkelen van de middelen stond de persoonlijke benadering van Weening naar haar klanten toe voorop.

Solana Reclamecentrum heeft conceptontwikkeling, design en productie voor haar rekening genomen. VWA is verantwoordelijk voor de front-end development van de website.

Uitgevoerde werkzaamheden:

  • Conceptontwikkeling (i.s.m. Solana)
  • Communicatieplan
  • Projectbegeleiding
  • Tekst redactie

tabblad         vkrt         header image