Groenteproductie Flevoland op de kaart gezet

 

De échte groenteman Koekoek vroeg JAM marketing om een huisstijl met bijbehorende middelen te ontwikkelen voor zijn groentesnijderij. En wat doe je dan? Je schrijft een communicatieplan met uitgangspunten en gaat aan de slag. Een huisstijl, folder, bus belettering en een website zijn het resultaat. En op de plank ligt nog een gevelbelettering. Naast zijn groentewinkel in het centrum van Dronten sneed meneer Koekoek al ruim 2 jaar groenten voor de zakelijke en institutionele markt. Een klein half jaar na de oplevering van de nieuwe huisstijl van Groenteproductie Flevoland is de winkel in het centrum verkocht en gaat Gert Koekoek verder met zijn groentesnijderij. JAM marketing is best een beetje trots dat zij haar steentje bij heeft mogen dragen aan de ontwikkeling van Groenteproductie Flevoland.

Design en Fotografie zijn een samenwerking met Studio Windtkracht. De front-end development van de website is gedaan door VWA en de bus belettering is een samenwerking met Reclamecentrum Solana. Alle bedrijven komen uit Dronten.

 >> website Groenteproductie Flevoland

  • Conceptontwikkeling
  • Communicatieplan
  • Projectbegeleiding
  • Copy
  • Productie

fotografie  Kratten  paprika_1  Radijs snijden_1  Selderij Temperatuur  Wassen   wortelmachine_1  ZP2 JAM MARKETING GROENTEPRODUCTIE FLEVOLAND 10-02-15-03 GPF brochure 260315  bus