Aanpassingen logo en boekje Hydromar

 

Vanuit het communicatieplan dat is geschreven door JAM marketing, zijn een aantal adviezen gekomen:

  • Aanpassen logo
  • Duidelijkheid in benamingen categorie groepen
  • Ontwikkelen brochure/boekje met corporate deel en productdeel

Het logo van Hydromar was voor online uitingen minder geschikt. Om de zichtbaarheid online te vergroten, is het logo uitgebreid met meerdere varianten. Naast het langgerekte, brede logo is een vierkante variant gemaakt die online beter tot zijn recht komt. Ook is er een icoon gemaakt, voor toepassingen waardoor het logo op een klein formaat gebruikt kan worden. Het logo kan met en zonder tagline worden gebruikt.

Voor het boekje van Hydromar mocht JAM marketing de corporate teksten schrijven en de teksten en het beeldmateriaal voor de product categorieën verzamelen en uitzoeken. De Engelse teksten zijn door een Engelse copywriter geredigeerd.
Het boekje laat de kernwaarden van Hydromar zien: Aandacht, Deskundigheid en Gemak. Er is vooral aandacht voor het merk Hydromar, dat wordt gevormd door de medewerkers.
Op de productpagina’s is aandacht voor de producten die modulair zijn op te bouwen. Op basis van standaard technieken kunnen de producten op maat worden gemaakt naar de wensen van de werf.

Werkzaamheden

  • Schrijven creatieve briefing
  • Copywriting
  • Traffic werkzaamheden
  • Projectbegeleiding

Bestaande logo strakker gemaakt

Lang lang kleur

Beeldmerk en vierkante variant toegevoegd

JAM-Hydromar-logoontw.
JAM-Hydromar-boekje
JAM-Hydromar-boekje_pag2-3