Demonstratiedag Wouda Installatietechniek

Na het succes van de demonstratie dag in 2015 is deze voor 2016 herhaald. Samen met directie en medewerkers van Wouda is bepaald welke producten getoond zullen worden, welke acties er tijdens de demonstratie dag zijn en via welke kanalen de demonstratie dag bekend gemaakt zou worden. Extra dit jaar waren de citydisplays in Dronten en dat heeft tot een flink groter bereik gezorgd. De demonstratie dag is zeer goed bezocht en had meer dan een verdubbeling van bezoekers ten opzichte van 2015. De teksten en aanbiedingsposters voor de demonstratie dag  zijn door JAM marketing ontwikkeld, de leaflets en bijbehorende online visuals zijn tot stand gekomen i.s.m. Flinder Reclamestudio. Gevelbelettering en reclame aanhanger zijn verzorgd door Solana Reclamecentrum.

Het project omvatte de volgende middelen: citydisplays, posters met aanbiedingen, Facebook. twitter, website, persbericht, online evenementen agenda’, een leaflet t.b.v. Zonnepanelen en een leaflet t.b.v. Beveiliging, twee nieuwe geveldoeken en aanhanger reclame.

 Aansluitend aan de demonstratiedag zijn de twee weekenden daarop de leaflets Zonnepanelen en Beveiliging huis aan huis verspreid in Gemeente Dronten, Lelystad en Zeewolde. Verder zijn in die twee weken Facebook, Twitter en website ingezet om de herkenbaarheid online te vergroten en gelijk te hebben met de offline uitstraling.

Werkzaamheden

  • Projectbegeleiding
  • Creatieve briefing schrijven
  • Teksten website en persbericht schrijven
  • opmaken aanbiedingsposters
JAM_Wouda_citydisplay
demodag_2016_klein
demodag_2016_2